Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formativní hodnocení ústního projevu žáka ve výuce anglickému jazyku na SOŠ
Mužíková, Jana ; Starý, Karel (vedoucí práce) ; Laufková, Veronika (oponent) ; Urbánek, Petr (oponent)
Disertační práce Formativní hodnocení ústního projevu žáka ve výuce anglickému jazyku na SOŠ se zabývá hodnocením ústního projevu žáka v anglickém jazyce těsně před vypuknutím pandemie Covid-19. Případová studie si klade za cíl detailně popsat hodnoticí praktiky tří učitelek anglického jazyka na české obchodní akademii optikou formativního hodnocení. Teoretická část definuje formativní hodnocení jako zpětnou vazbu, která přináší žákovi cennou informaci k jeho znalostem a dovednostem v procesu učení, kdy je stále možné výkon či dovednost zlepšovat. Zabývá se různými formativními strategiemi v kontextu současného komunikačního přístupu k výuce anglickému jazyku, specificky řečové dovednosti mluvení. Empirická část je postavena na analýze kvalitativních dat, která byla sbírána v několika fázích: nejprve proběhla analýza dokumentace školy s cílem pochopit ukotvené hodnoticí procesy, dále následovaly polostrukturované rozhovory se třemi učitelkami a ředitelkou školy, žákovské ohniskové skupiny a tři rozhovory se žáky, které objasnily pohledy žáků na jejich hodnocení. Hlavním zdrojem analýzy hodnocení ústního projevu žáků byly pořízené videozáznamy z výuky tří učitelek anglického jazyka a zahloubené rozhovory s učitelkami, které po zhlédnutí videozáznamů reflektovaly své hodnoticí postupy. Výsledky práce...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.